Sapun hidratant cu argila din Rezervatia naturala Piatra Craiului

Lavender Time

In sfarsit a iesit de la maturat noul meu sapunel cu argila.....Are un continut mult mai mare de apa decat predecesorul lui, ca urmare e mult mai hidratant, pentru ca a fost gandit mai intai pentru pielea bebelusului meu de 3 luni. Din aceasta cauza am si modificat putin reteta ca si modul de lucru clasic tocmai pentru a cataliza procesul de saponificare si a obtine mai rapid un sapun "safe" pentru piele.



Din considerente practice, am asteptat totusi 5 saptamani, pentru a fi sigura ca noul sapunel nu interactioneaza agresiv cu pielea micutei mele si abia dupa aia l-am folosit. A rezultat un sapun putin alcalin, cu un miros suav de lavanda si o textura foarte hidratanta.


Pentru cei mai "pofticiosi" dintre voi, il gasiti si aici...

Niciun comentariu: