Dulceata din petale de Trandafir

Pentru ca visez la o iarna ca-n povesti si anul acesta…..

Pentru ca mi-e dor de zapada si de anii cand imi inghetau picioarele pe derdelus alaturi de prietenul drag (care intre timp mi-a devenit tovaras de viata)  …..

Pentru ca, de fiecare data, il asteptam pe Mos cu emotiile unui copil cuminte…. !

Si pentru ca mi-e dor de mirosul bradului si de focul jucaus din soba, alaturi de o inghetata parfumata…

winter,lantern,lights,night,snow-9a7fa001e77e0387a53f21e7f074b223_h_largesursa foto

… pentru toate astea…in seara asta mi-am dorit ceva special. Ceva din Sacul plin cu Bunatati “fermecate” a Mosului…ceva romantic, ceva cu parfum diafan de trandafiri … ceva  … ca o dulceata fina si rafinata, care sa ma inunde cu aroma ei…!

Iar Mosul a stiut !!! 

A lasat pe furis, in miez de noapte, langa  fereastra cu lumini, o dulceata inmiresmata din petale de trandafir de Damasc, o minunatie cu iz oriental si vechi….venita de pe taramuri indepartate !

O dulceata ce ascunde in ea “povesti” nescrise din vremuri de demult, “povestile” celor o mie si una de nopti, “povesti”  cu sultani, califi si printese ispititoare…

100_5635

 

O dulceata fina si delicata…  ca o noapte magica de iarna !

Niciun comentariu: