Asteptand “bunatatile” pamantului…

Chiar daca timpul meu e din ce in ce mai scurt ( doi pitici nazdravani, din care unul abia invata sa mearga :), tot am “rupt” un pic din el,  sa mai stam putintel la “povesti” !!

Deci, de cand ne-am “vazut” ultima data,

- a “prins” viata gradina ! Rasadurile de rosii (timide si firave la inceput), s-au inaltat ochioase si deja au nevoie de sprijin.

20120521_100009

- castravetii “cornichon” (aia mici si buuuni, pusi la murat in fiecare toamna :)

20120521_100033

- dovleceii de vara, din care ies minunatele ciorbe dar si o dulceata parfumata !

20120521_100213

 

- iar aici puiul meu de coacaz rosu, care deja a infrunzit nesperat de mult si dupa cum se vede ii merge de “minune”. Asteptam roadele peste vreo 2 ani !!

20120521_100145

Si nu in ultimul rand, (am pastrat si eu ce-i mai bun, pentru final :), primele capsuni de vara, parfumate si delicioaseee !!! Speram ca in cateva saptamani sa le “prindem” intr-un compot parfumat sau in vreo dulceata minunata !

20120521_101330

Gata, v-am lasat ! V-am pupat in fuga ! Data viitoare ne intalnim la cules de…flori !!! Flori parfumate si ametitoare, de soc, salcam sau trandafiri, flori “fermecate” din care ies “bunatati” nemaivazute !!! O sa vedeti voi ! :))

Aveti grija si nu le pierdeti, caci timpul lor e foarte scurt !!!

Niciun comentariu: