Zarzavat de casa

Long time, no see ....dar asta  doar pentru ca timpul a fost muult prea scurt ca sa mai impart cu voi din "roadele gradinii". De uitat, n-am uitat insa ! Asa ca haideti sa va povestesc ultimele "noutati" !

Zarzavat de casa

E nemaipomenit mai ales iarna si poate fi folosit cu succes atat in ciorbe cat si in tocanite si mancaruri de tot felul, pentru ca este ... "universal" ! O sa vedeti acusi ! 

De ce aveti nevoie:

- rosii (de preferat din acelea de gradina, gustoase si dulci, si foarte zemoase);
- ardei grasi;
- gogosari (sau optional ardei kapia);
- sare;
- verdeata proaspata.

De regula eu am preferat sa combin legumele in cantitati egale. Sarea o adaugati dupa gust, iar verdeteata asemenea. Taiati feliute toate legumele, adaugati verdeata, sarea si lasati totul cca o 1 - 2 ore la odihna. Apoi umpleti borcanele cu zarzavat si direct cu ele in cuptor, pentru sterilizare. Eu le-am tinut in jur de o ora la foc potrivit. Din experienta anilor trecuti, trece cu brio  anu', in camara, la loc racoros si uscat. Asta daca scapa "nepedepsite" din iarna ce va veni :)









Niciun comentariu: